Saturday, April 18, 2009

Celebrating My B'day

Lunch break jumaat aritu kawan kat EGAG dulu belanja mkn kat Nando's Alamanda, si Zura tu poyo memula kata nak belanja kat Pullman x jadi downgrade gi Nando's pun dia x belanja gak ceh... Yang best nye aku dapat hadiah handbag color purple wow!!!! pasnie bleh beli matching shoe color purple.... x der la aku beli kasut yg boring cam sandle hawa a.k.a eve

nie la hadiah handbag

nie la kekawan EGAG dulu

gelang baru k.zam

zura pose dgn camera barunye

kekecohan yanti semasa order food

nie jer food yg hawa a.k.a eve mkn cos dia puasa (x mcm jess yg x beriman tu) then dia pun baru operate gigi kena buang 3 btg gigi lg.. sian eve

kita org kagum ngan food mamat nie order siap tergantung food dia


Thanx a lot to all of u... you all just added a color to my life.. klu cam nie ari ari nak sambut b'day aci x?

9 comments:

  1. Hehe.. mana ada aku bilang nak belanja pullman. aku bilang tangkap gambo di pullman.

    tapi aku belanja ko nandos la. bil rm120. org lain byr rm 20 ye. aku byr rm 40 :)).

    baik kan aku? ngeh ngeh ngeeh..

    ReplyDelete
  2. nana, gambo yanti tu capture betul semangat dia. muahahaha.. kelakau...

    ReplyDelete
  3. aku pun suka beg tuh!

    hinsh~! hinsh! jeles.. jeles

    ReplyDelete
  4. tu laaa lawakan handbag aku... cam sesuai ngan gelang k.zam tu actually...

    ReplyDelete
  5. sampai hati ko kutuk sandal aku. kecik hati dia.

    ReplyDelete
  6. oi! hawa makan kentang saje tu bukannye sbb dia beriman, tp sebab dia xde GIGI!! wakakakaka..... cian hawa...

    ReplyDelete
  7. Wah...zura, pas ni sapa punya besday awak kena belanja jugaklah...tak acilah kalau nana sorang jer yang dapat..

    ReplyDelete
  8. oiii, sapa kata aku xde gigi!! gigi aku cuma hilang 3 batang je. statement jess tu boleh mengconfusekan org.

    ReplyDelete